Himla skit unge!

Igår var ju första dagen som jag jobbade och då gick allt jätte bra! Men det kanske berodde på att jag fick dela ut alla tidningarna gratis då eftersom man skulle göra det första dagen för att få folk att köpa de andra gångerna. Men idag så var det inte samma sak längre. Det var flera i början som köpte men sedan så mötte jag en tjej på moppe som tydligen sålde exakt samma tidning. Så de hade antigen gett oss samma distrikt eller så var hon en sån som säljer på andras distrikt för att tjäna ännu mer pengar. Jag blev väldigt irriterad eftersom hon började åka före dit jag inte gått än för att sälja där. Så efter det så sålde jag på sin höjd 2 tidningar för att hon redan hade sålt överallt.

Jag ska ringa in imorgon och prata med dem för sätter de två säljare på samma distrikt så kan de ju inte vara riktigt klara i huvudet för då kommer det ju bli krig om vem som ska få sälja. Jag tjänade ju inte direkt mycket idag tack vare henne..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0