Jobbig vecka.

Känns som att allt lugn jag har samlat på mig det senaste bara har försvunnit under denna veckan. Att gå från en ganska lugn praktik till en intensiv vecka i skolan. När vi på bara en vecka ska få klart manus, göra bildmanus, skaffa skådespelare, hitta platser att spela in på OCH hinna börja spela in. Ni som har arbetat med sånt här fattar ju att det tar en himla lång tid att fixa allt det men vi fick bara en vecka på oss och sedan har vi kanske 2 tillfällen till att spela in på för att hinna till deadline. All denna stress gör så att jag blir ett vrak och att alla gamla känslor kommer tillbaka. Man blir helt deprimerad och vill bara hoppa av skolan och slippa allt.


Jag hoppas att ni fattar varför jag inte har skrivit så mycket..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0