Kommer jag någonsin få se dig igen?

För ett tag sedan började min hund Meesy bete sig riktigt konstigt. Hon började följa efter än vart man än gick och stod och kollade på än så vi fattade ju att det var något som inte stämde men vi fattade inte riktigt vad som var felet så vi väntade med att ringa till vetrinärer och sådant eftersom vi ville vara mer säkra på att hon var sjuk. Så några veckor gick och hon verkade bli bättre tills ganska nyss, bara ett par dagar sedan så blev hon helt konstig. Hon kollade på mig med ögon som hon verkligen hade ont och hon började kissa inne hela tiden. Så vi gick ut med henne kanske 20 gånger på samma dag men fortfarande så kissade hon inne fast att hon varit ute så mycket. Så mamma trodde att det var urinvägsinflamation och tog henne till vetrinären. Där säger de att hon måste gå vidare till blå stjärnan eftersom de inte hade tillräckligt med kunskap för att ta hand om henne eller något i den stilen. När hon väl är där så hittar de fel på livmodern och något i njuren med tror jag. Så vi fick lämna in henne för operation. Skulle fått hem henne idag men då upptäcker det att hon inte blir bättre. För varje dag som går så känns det mer som att jag kommer förlora henne. Det är hemskt, jag älskar den hunden mer än allt annat.



Jag älskar dig Meesy, snälla försvinn inte från mig <3

Postat av: Anonym

Det gör riktigt jävla ont att läsa det, jag känner med dig. Det gör så fruktansvärt ont att inte veta hur det kommer att sluta, man vill bara hålla kvar. Vad som än händer, så finns jag här. Det lovar jag dig. Smsa mig, ring mig. Närsomhelst, jag finns här. Dra ut mig från lektion, vad som helst. Jag finns här för dig.

2009-04-26 @ 23:04:28
Postat av: Sara

Älskade Messy! Att du alltid ska vara sjuk.

2009-04-27 @ 19:25:59
Postat av: vix

;__; <33

2009-04-28 @ 08:17:35
URL: http://denflygandesvampen.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh, vilken fin hund! Hoppas att hon blir bättre..

2009-05-03 @ 16:06:47
URL: http://duvetmia.blogg.se/
Postat av: Terese

Inte messy ='( jaqg blir typ lippa nu ... Jag håller verkligen tummar för att hon ska bli bra igen <3

2009-05-05 @ 14:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0