Måndag

Idag så var det första riktiga dagen i skolan sen innan APU:n jag har ju varit i skolan men inte haft riktiga lektioner och sådant. Det var ganska trevligt men inte lika trevligt att man fick massa papper till Nationella i Engelska vilket jag inte ens har pluggat på. Känns inte så lyckat men har bara inte haft ork till det. Efter samhällen så åkte jag och mötte mamma på blå stjärnan för att hämta ut våran hund. Vi behövde inte vänta så länge men när jag satt där i rummet och väntade på att de skulle hämta in henne så gick tiden så fruktansvärt långsamt. Sen öppnades dörren och in kom min super glada hund som tydligen verkligen ville göra alla hörselskadade eftersom hon stod och skällde oavbrutet i ca 10 minuter för att hon var så glad att se oss igen. Jag var så glad själv att ja struntade i hur ont det gjorde i öronen och bara kramade om henne. Om man bara visste hur mycket man kan älsa en hund! Har saknat henne så fruktansvärt mycket!

Nu är jag hemma hos Chris som sitter och spelar och pratar i skype med Patrik så det är lite som att jag är helt ensam. Så ja kansk tar att pluggar lite eller ser något avsnitt i Gossip Girl. Skulle tvn varit ledig så skulle jag myst framför is hockeyn men så blir det inte när man är hemma hos någon annan..

Detta muntrade ju upp en lite i alla fall.

Emma
Christopher:
87%

Whoa! Det ser helt klart mycket bra ut för Emma och Christopher!

Kärlekstest.se

Postat av: Emma/Balsam<3

Bra att hon är hemma, bra att hon mår bra. Jag är glad för din skull!



Försöker verkligen finnas här, gör verkligen det. Shampoo och Balsam, vi hör ihop<3

2009-04-27 @ 22:42:54
URL: http://emmahellkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0