Under mitt kalla täcke

Har precis gjort mig färdig för att sova vilket jag borde gjort väldigt mycket tidigare men jag har helt enkelt inte varit det minsta trött. Har lite av en kick att jag ska jobba imorgon, även om det bara är en liten sak. Något som därimot gör mig galen är att jag kanske inte får de jobbet jag blev lovad för ett år sedan. Jag jobbade för ett läger och de sa att jag hade en garanterad plats för nästa år men sen hörde de inte ens av sig. Skickade flera mail och sms men fick inte ett svar förän idag där de säger att de hör av sig med besked snart. Vadå besked undrar jag då? hade jag inte en garanterad plats nyss? Jag vet inte riktigt hur de tänker men jag hoppas att jag får det jobbet eftersom det är ju i alla fall mer pengar än att sälja tidningar.

Nej men nu får det vara nog för idag om jag ska ha en chans att orka med morgondagen.

Postat av: vix

jag tycker "det där stället" är rätt udda. anna har fortfarande inte ringt mig oO maha. fast det är bra, för jag tycker ändå inte om att prata i telefon och särskilt inte med henne. hon är läskig. i alla fall i telefon.

2009-04-18 @ 23:54:19
URL: http://denflygandesvampen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0