Bloggvärlden!

Jag måste bara påpeka att bloggvärlen är så himla.... jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det ens... Ingen vill läsa ens blogg om man inte är antingen känd, gravid, skriver om senaste modet eller helt enkelt är jätte bra på att tex fotogarfera. Det känns som att inte en enda människa vill läsa en vanlig blogg och bara lyssna på en helt vanlig tjej/killes tankar. Tro det eller ej men ibland har vi också intressanta saker att berätta. Visst min vardag är inte jätte intressant och spännande men om fler skulle läsa så skulle ju det såklart motivera mig att skriva mer. Man blir ju inte full lika motiverad när man dag efter dag skriver men inte får en enda kommentar.

Så till alla er som läser bloggar dagligen så vill jag säga att ni borde läsa lite "vanliga" bloggar med så att det inte bara blir att de stora bloggarna visas och de små glöms bort. Ni måste verkligen inte hålla med mig men skriver bara min åsikt som sagt.

Jaja hoppas ingen tog illa upp i vilket fall.

Postat av: KeennaS

Haha håller med dig fullt och stenhårt! =)

2009-08-06 @ 23:40:18
URL: http://keennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0