Jag e duktig!

Idag lärde jag mig äntligen att sittdroppa och jag var så himla stolt! Äntligen kände man bara :D Så du när nästa grej att lära sig är bara att klara av att droppa ståendes :D Nu kankse inte alla här är så intresserade av inlines och sånt men jag måste ju skryta lite för detta är riktigt bra för att vara mig!



Här får ni se en gammal bild på Christopher när han åker! Tycker att den e riktigt snygg :D

Idag så har jag haft min första riktiga lektion och det var faktiskt riktigt trevligt. Fast var inte så lätt att fokusera på vad som sas eftersom min klass e ganska stökig. Men jag känner att detta året så vill jag verkligen klara av att få minst 3 mvg fast att det kanske inte är så troligt! men då har jag i vilket fall försökt!

Nu så ska jag bara ta det lugnt och sen blir det att äta lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0