Nu får ni se till att träffa lilla mig!

Kom att tänka på att jag inte har träffat flera av mina vänner på evigheter när alex skrev till mig härom dagen. Så nån som har lust att typ träffas i stan o bara umgås eller något i den stilen :)? Skulle vara kul nu när lovet snart e slut. Sen så vill jag såklart träffa dig med Alex! Sms:a bara vilken dag o tid du kan :)

I övrigt så har det inte hänt så mycket idag. Åkte till chris igår och eftersom vi inte kunde somna så vaknade vi väldigt sent idag och det gjorde att jag inte haft så mycket tid över till annat idag. När jag kom hem så åkte jag och handlade med mamma och köpte två nya jätte söta block till skolan. Blev dock lite besviken att de hart slutat sälja mina monsterblock som jag är helt förälskad i. Men men dessa var ju nästan lika söta i alla fall.

Postat av: viktoria

jag vill träffa dig! o.o fast jag kom nyss hem från LA jue, och nu är jag i Gävle xD men från och med typ söndag är jag ledig tror jag :3

2009-08-03 @ 20:30:10
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0