Bloggtest

BLOGGTESTET 2009



Personligt


Namn: Emma

Kön: tjej

Ålder: 17 (fyller 18 om en månad dock)

Längd: 171

Vikt: Det minns la inte jag xD

Hårfärg: blont

Ögonfärg: blå/grå

Civilstånd: Upptagen

Skostorlek: 39-40

Familj: mamma pappa, två äldre systrar och en lillebror

Vänner: Nej jag har inga vänner alls :D

MSN: Får inte vem som helst

Lunar: gammal som aldrig används

Humör: Helt okej



Vänner


Välj en vän som...


Du litar på: Caroline

Du skrattar ofta med: Caroline, Sarah

Är saknad: Terése

Du vill träffa: Hampus

Du känt längst: Caroline och Terése

Känner dig bra: Caroline vet allt om mig :D

Du gjort mycket med: Caroline, Terése har jag väll gjort mest med



Kärlek


Civilstånd: Upptagen

Sötnosen för tillfället: Christopher <3

Har du gråtit för att du varit arg? Gör jag typ alltid

Har du varit kär i någon du inte haft chans till? Japp

När grät du senast? Det var ett tag sedan

Har du varit riktigt kär? Ja

Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte? Ja oftast e

Menar du det du säger? Nej jag sitter och ljuger :)



Ditt eller datt


Pengar eller kärlek? Kärlek!

Singel eller förhållande? Förhållande

Sola eller bada? Bada

Mobil eller dator? Data tror jag xD

Gröna lund eller Liseberg? Liseberg!

Mc Donalds eller Burger King? Mc Donalds såklart!

Fotboll eller innebandy? Inget av de egentligen xD

Flyga eller åka båt? Vilket som



Ärlighet


Lovar du att vara ärlig?: Japp

Har du varit kär i din bästakompis? Haha nej tyvärr Carro! :D

Har du ljugit? Ja men jag gillar det inte

Har du fuskat på ett prov? Ja :O

Har du berättat vidare en hemlighet? Ja och det skäms jag för! men aldrig något vidare allvarligt.

Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet? Vem har inte det xD

Har du en hemlighet som bara du vet? ja vet inte, Jag e ganska ärlig av mig.



Resor


Har du varit utomlands? ja

I vilka länder har du varit? Grekland, Tyskland, Danmark och Sverige såklart!

Har du åkt flygplan? ja

Tåg? ja

Båt? Ja

Buss? ja

Har du bott utomlands? nej

Vart isåfall? ingenstans :D

Kan du något annat språk? Engelska

Vart vill du åka? Många olika länder



Har du...


Eget rum? ja

Egen tv? ja

DVD? ja

Dator? ja

Laptop? ja

Mobil? ja

Telefon? ja

Kontokort? ja

Över 2000 kr? nej xD

Pool? nej :(

Studsmatta? nej men lånar alltid Chris studsmatta så de räknas nästan :D

Cross/moppe? nej men har alltid velat ha :D

Pingis/biljardbord? min bror har mini versioner av båda xD

Jacuzzi? nej :/ skulle vela ha det!

Märkeskläder? ja några få plagg

Smink/smycken för över 5000 kr? nej verkligen inte



Dagens


Kläder? Ett par slitna lee jeans och en långärmad klänning

Smink? Mascara bara

Smycken? Min piercing och ett örgänge

Humör? Frågade de inte detta i början xD?

Gjort? Inte så mycket.

Göra? Ska lägga mig snart

Måltid/-er? Köttfärslimpa

Sötnos? Chris såklart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0