Dumma praktik

Jag vill gå i skolan! Jag hatar min praktik där jag bara sitter hela dagarna och inte gör ett skit. Ska inte dit förän på torsdag nu. Som tur är så har vi ju skola på onsdagar. Känner att jag behöver träffa människor och inte bara ligga hemma under dagen.

Känner att det där med att se till att sova på nätterna har gått åt skogen också. Jag är trött när jag vaknar och pigg när jag borde sova. Visst många gånger så sitter jag vid datan istället för att försöka men jag vet hur det går. Jag får nämligen en särskilld känsla inom mig när det går mot kvällen. När jag har den känslan så kan jag inte sova utan jag ligger och rullar runt i flera timmar och tänker på massa saker. Jag vill hitta något som gör att jag slipper att känna så för det tär verkligen på mig och det är därför jag hellre väljer att försöka trötta ut mig vid datan innan jag försöker sova.



Fint att jag har stora ringar under ögonen! Jag lär väll se ut som jag är 40 innan jag har fyllt 20 xD

Neh nu ska jag faktiskt tvinga mig till sängs och försöka räkna får eller vad man nu ska göra för att sova bra :D

Sov sött mina läsare (även om det inte är många)

Postat av: hasselnöten

hah räkna får :D va kul :D

2009-12-01 @ 13:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0