Nu får det vara nog!

Jag är så arg att jag knappt vet vad jag ska skriva nu. Västtrafik bara tabbar sig hela tiden och vi har inget annat bolag att åka med så det är bara att stå ut med deras skit bussar som varje dag antingen är sena eller inte kommer alls! Nu nu när jag stod och väntade på bussen så åkte den som vanligt förbi min hållplats fast att jag stod synlig och sprang ut och viftade med händerna men chauffören satt bara och hånlog mot mig som att det var höjdpunkten på hans dag. Om de ser än varför stannar de då inte när de vet att det är en halvtimme till nästa buss. Något hjärta har de väll. Jag är bara trött på detta nu för det är inte så att det bara händer en gång utan jämt och ständigt. Som att de inte orkar svänga in på min hållplats för att det skulle kräva lite ansträngning. Om det nu ska vara det enda bussbolaget så kan de väll i vilket fall sköta det ansvaret som kommer med det?!

Postat av: Clara

Usch jag hatar sånt här! Samma med bussarna i Stockholm. Och nu när det är vinter har jag hört att det är värst här i Nacka så alla bussar här har varit inställda idag. Nu har jag iofs inte påverkats av det idag. Men kommer göra det imorgon om det fortsätter såhär...

2009-12-17 @ 17:52:27
URL: http://claraas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0