Vaccinet

Igår tog jag vaccinet för svininfluensan i skolan. Det var en väldigt hemsk upplevelse eftersom jag har nålfobi och inte ens var säker på om jag ville ha vaccinet. Jag tog sprutan efter många om och men och två sköterskor plus Christopher fick hålla i mig för att jag skulle sitta still. Det låter mycket värre än det var dock. Det roligaste var att Chrstopher blev så chockad över hur jag var att han började skratta. Han satt och sa förlåt men kunde ändå inte hålla sig. Snäll pojkvän jag har va :)?

Men bara ett litet tag efter så fick jag extrem huvudvärk och blev jätte trött. Senare så blev jag bara sämre och sämre. Så jag mådde väldigt illa och jag tror jag hade feber eftersom jag började gråta helt utan anledning och frös så jag skakade. Mamma fick komma och hämta mig och senare så började jag känna mig bättre igen.

Vi fick dock ställa in inspelningen idag eftersom jag inte var helt okej och det var några andra i gruppen som också hade börjat må dåligt. Så det blir antagligen så att vi spelar in i morgon istället.

Nu ska jag se till att gå och äta eftersom jag inte har ätit något på hela dagen och jag dör snart av hunger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0