Det gick ju bra :D

Jag är så extremt lättad nu. Inget IG på psykologi och hon verkade inte ens sur. Fick G i A-kursen men nu tills sommarlovet har jag ju B.kursen. Hoppas jag klarar den med. Jag tror att att min kropp slappnade av mer nu när jag inte går och e rädd för att gå till lektionen eller så och den visade det genom att låta mig bli trött. Åh vad jag har saknat det för har ju inte varit riktigt trött på länge. sov länge hos chris och det var en såndär helt underbar sömn där man bara kände sig helt avslappnad.

på fredag blir det till att träffa tjejorna i förra klassen ^^ riktigt kul säger jag bara :D har saknat folk och sen e det ju roligt att träffa folk man inte träffar så ofta.

Nej men nu ska lilla jag gå och lägga mig igen så jag orkar upp imorgon. Redan ganska sent så får lägga mig tidigare imorgon och sen börja vänja tillbaka dygnet och vara vaken på dagen istället för på nätterna. Jag mår nog bättre av det.

puss hej jag får frsöka skriva lite imorgon med <3

Postat av: Emma

Har du Kerstin i psykologi? :O

2009-02-19 @ 20:40:35
URL: http://smellz.blogg.se/
Postat av: Terese

GRAAATTTIS =D ( jag tror du fixar b-kursen oxå )

2009-02-27 @ 00:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0