En lite jobbig dag

Denna dagen har varit ganska jobbig. Vaknade och kände mig ganska glad o pigg sen så hände det en sak lite senare på dagen som gjorde att jag inte pallade att vara kvar i skolan längre. Chris drog med mig till rekorn så ja kunde fråga om ja kunde ta resten av dagen ledigt. Eftersom vi har så underbara rektorer på våran skola så tyckte han att det var klart att jag skulle gå hem om det kändes bäst och att jag kunde komma tillbaka om det var något jag behövde prata om. Jag vill tyvärr inte säga vad det var som hände men de som står mig allra närmast vet exakt vad det är så ni behöver inte skriva och undra vad jag menar för jag har berättat om det men ni kanske bara har glömt.

Chris följde med mig så gick vi hem till honom och låg i hans säng och pratade om allt möjligt tills den dumma ungen somnade. Fast jag var också väldigt trött så jag somnade inte ens tio minuter senare.

När jag vaknade kändes allt bättre igen och jag var glad att jag beslutat att gå från skolan för skulle jag varit kvar skulle jag bara gjort det värre.

Tack för alla som finns där för mig <3 Ni vet inte hur mycket ni egentligen betyder och hur stor skillnad ni gör i mitt liv <3

Postat av: Emma

Vill du kan du prata med mig<3 När du vill<3

2009-02-25 @ 10:50:41
URL: http://smellz.blogg.se/
Postat av: Carroo

Borde jag känna mig lite prickad? :O

2009-02-25 @ 16:59:24
URL: http://promises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0