Hejsan :)

Idag har det inte hänt så mycket. Var en stund hos Chris efter skolan och sen så åkte jag hem och hade det mysigt med Baloo (min pappas hund). Efter det satt jag vid datan och fixade några filmer som ja skulle bränna ut till pappa så han skulle ha något att se på när han åkte tillbaka till Tjörn (blev dock aldrig klar innan mamma tvingade mig att stänga av). Sen träffade jag Carro en stund :D det va roligt och jag saknar henne alltid för vi träffas för sällan :O Hon e en av de bästa jag vet fast hon e konstig och gillar att snacka om maskar med stora öron xD

Ja det var i stort sätt vad jag har gjort idag ^^

Vad har ni gjort då :D ? skriv gärna en kommentar om det eller om ni e lata så länka till eran blogg xD


Se denna filmen btw ! den e verkligen skit fin enlig mig :)





Pusshej <3

Postat av: Anonym

jag har varit latar än dig (A) jag har inte varit i skolan änns (A) Suttit hemma & skrivit en läxa & min cv =D & sen va ja men tilda & elin en väldigt lite stund (A)

2009-02-27 @ 02:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0