Jag älskar Desperate Housewifes!

Äntligen har mamma lånat hem säsong fyra av Desperate Housewifes från Sara så jag slipper se avsnitten på internet me kass kvalité. Älskar verkligen den serien och jag måste kolla på de senaste avsnitten nu eftersom den nya säsongen börjar på tisdag. Åh snacka om att jag har längtat ! Det e så mysig serie och det kan alltid hända något man inte räknar med fast att man skulle kunna tro att det inte fanns så mycket att göra om några hemmafruar. För ni som inte ser på det så börja med det! så värt det vill jag lova ^^

Finns det någon serie ni följer som ni kan tipsa om?

Idag har jag haft slappedag som vanligt. Var ute och tog lite kort förut men resultaten blev jag inte något vidare nöjd med. Måste hitta insperation och sen måste jag lära mig min kamera bättre så jag kan ställa in den så jag får det precis som jag vill. Vet ni någon om det finns någon billig kurs där man mer lär sig när, var och hur man ska ha olika inställningar. Jag kan ja det i principen men ändå lyckas jag inte.

Nej nu ska jag lägga mig och se på ett avsnitt innan jag somnar men jag skriver förhoppningsvis något imorgon och då kanske jag har något intressant att skriva vem vet ^^

pusshej <3

Postat av: Sara

Det är ingen ny säsong som börjar, dom fortsätter bara på 5:e säsongen. Irriterande, jag vet. Så om du missade dom första kanske du inte kommer hänga med så mycket.

2009-03-01 @ 01:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0