kul att träffa alla igen

Igår var de fullt upp med än det enda och än det andra. Först var jag i skolan och skrev ett prov som antagligen gick skit men finns chans att göra om det ifall jag failar tror jag ^^ Efter skolan gick jag hem till Chris och mös med honom innan ja drog in till stan och mötte min lillebror. Vi köpte skit snygga byxor till honom, svarta lite halvt baggy. Sen så köpte vi en väst till honom också. Så roligt när ens småsyskon helt plötsligt börjar bry sig om deras utseenden och väljer att lägga deras pengar på kläder istället för leksaker. Känns lite sjukt eftersom de kändes som han nyss var typ 7.



När vi kom hem så var det att börja fixa i ordning sig lite och sen skulle jag åka hem till Sara från min gamla klass där det skulle vara en återträff för tjejerna i gamla klassen. Det var skit kul att träffa alla igen. Vi har verkligen varit dåliga på att hålla kontakten. Men vi åt pizza och massvis med godis och snacka massa. Vi bestämde att  göra samma sak igen om ca en månad.



på bilden: Erika, Sara, Emma och min arm



på bilden: Terese, Erika och Karro



på bilden: Ronja, Helena, Alex, Erica

fler bilder kommer på Bilddagboken och kanske några på Facebook.

Idag blir det att vara med Chris och ha det mys.

Pusshej <3

Postat av: terese

Jaa alla är jävligt dåliga på sånt där ibland är de bra & ha en sån som mig i klasseen(A) HAHAHA... Men den här gången får fan alla vara med & planner för jag la ner en massa tid på att försöka få tag & tjatta ditt vissa(A)

2009-02-25 @ 18:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0