Psykologi

Är skit nervös över psykologin imon. har inte vart där på tre gånger och det känns verkligen som att min lärare kommer döda mig eftersom jag också har missat provet. Men hon tyckte illa om mig redan innan så vi får väll se hur det är nu. Vantrivs verkligen på den lektionen. Sitter själv och har inte en enda männiksa att snacka med eller göra uppgifter med och för att jag ska må bra så behöver jag den tryggheten. Men när jag var och pratade med rektorn om att jag ville byta ämne så var det försent. Vi har ju hållt på med det ett ganska bra tag men ju längre ja har de ju mindre intresserad blir jag av ämnet och vill bara att tiden ska flyta fram.

Idag har jag varit i skolan och varit så trött att jag nästan dog. Helt seriöst ja trodde ja skulle ramla ihop av trötthet ett flertal gånger. När jag väl kom hem så hann jag inte komma mer än innanför dörren innan mamma ville att jag skulle följa med och lämna texas (min systers hund) och saras grejer hos henne. Så jag följde med och det va lite sorgligt att lämna texas eftersom han har bott hos oss ungefär en vecka och man vänjer sig verkligen vid en hund. Efter det så hämtade vi upp Tvn som ja fick av Chris när han köpte ny. Träffade carro lite på kvällen o det var roligt som vanligt. Somnade framför tvn o nu e jag vaken igen :D


vi spelade ett spel på facebook idag som var skit roligt. man sätter in ens vänners ansikte på en gubbe och sen får man sparka iväg dom :D Ren humor <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0