Kan de sluta regna!

Är jag den enda som är så himla trött på de här jäkla regnet! jag blev sittandes på en buss i ca 20-30 minuter extra bara för att det regnade så och rutorna immade igen så chaffören inte kunde se vägen ens. Känndes ju jätte trevligt när man redan var kall och blöt. När jag kom hem så fick jag leka massa med Baloo eftersom han har blivit lite nere nu när han har "bytt" familj. Han hade tydligen vägrat äta och blivit hängig så när jag kom hem så såg jag till att han fick spralla av sig så han skulle må bättre. Slutade med att jag hade rivmärken över hela armarna :D

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra under dagen. Kanske kan få någon i min familj att vilja leka modell för mig :D inte så stor chans men man kan ju alltid testa. Sen så kommer jag ju aldrig bli bättre fotograf ifall jag inte övar nån gång.

Men vad ska ni göra idag då? Något trevligt får vi hoppas!

Postat av: Sara

Jag kan alltid agera modell. Men då får du säga till långt i för väg!

2009-07-21 @ 13:55:25
URL: http://saraolofssonnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0