Nattugglan själv!

Jag har direkt när jag kommit ställt om mig till nattmänniska igen och kan nästan säga att jag är lite besviken på mig själv. Det var ganska härligt att vakna 8 varje morgon men ändå känna sig utvilad. Nu är jag vaken hela nätterna men vaknar fortfarande tidigt och helt utsliten istället. Inte bra Emma! måste hitta på något knep för att somna. Har märkt att läsa inte är någon bra idé eftersom jag blir helt trollbunden och rätt som det är ser man att man har läst hela natten utan att ens märka att tiden har gått. Ska nog tvinga mig i säng nu fast att min kropp skriker att den inte vill sova utan vill fixa saker. fick nyss för mig att jag ville göra om hela mitt rum, möblera om, måla om hyllor och lite sånt så rummet blir mer moget och vuxet. Får väll se hur det blir med det ^^

Nej nu får jag faktiskt gå som sagt.
Sov så gott om ni nu inte har somnat i tid som vanligt folk :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0