Ännu ett nattinlägg

Jag har blivit riktigt sen med mina inlägg men ja vad kan man säga, jag har väll fullt upp :D

Nationaldagen firades med att hämta upp bilen mamma har köpt och sedan åka till Amhult för att gå och kolla lite på Torslanda festivalen. Vi stannade bara en liten stund och sen åkte vi hem för att fixa lite innan vi skulle åka tillbaka och kolla när Snowstorm uppträdde. Det var skit kul eftersom det var massa fulla männiksor som stod och dansade och sjöng med. Någon torslandabo som var där :D? tror inte nån som bor där läser min blogg ens men vem vet lika bra att fråga :D

Idag så var det sista dagen jag sålde aftonbladet. Jag kände att jag orkar bara inte med det längre. Jag sover verkligen aldrig längre för att jag har haft långa dagar i skolan och sedan jobba varje helg. Det blir en ond cirkel.. men när jag sålt klart så begav jag och mamma oss till Tjörn och hämtade min lillebror som hade spenderat helgen med pappa. Efter det så åkte vi hem till min syster som idag fyllde 22 år. Grattis Malin! Tyvärr får ni ingen bild på henne eftersom jag har tusen bilder och inte orkar leta upp en just nu eftersom jag ska sova. Lägger upp en imorgon eller så när jag har sovit och har mer ork :)

jaja nu så ska jag hoppa ner i sängen och sova några få timmar innan jag ska till tandläkaren igen.

Postat av: Malin

Tackar! Men en bild e inte nödvändigt.. å tack för lånet av datorn

2009-06-16 @ 22:59:28
URL: http://malinochlisa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0