Längesen nu

Jag är verkligen jätte seg med att uppdatera men vem orkar sitta inne när det har varit så sjukt fint väder? har faktiskt badat en gång till sen senast och denna gången var de ju riktigt behagligt. Min söta lilla vän har åkt till Tyskland och lämnat mig själv här samtidigt som min söta syster kom tillbaka från Bulgarien. Har haft fullt upp med läxor och tjosan och nu har jag ett sista prov imorgon och sedan är det slut med alla läxor och man kan börja lata sig. Kommer ni föresten ihåg när jag skrev om att jag fått ig-varning i foto? idag fick jag veta att jag har ett starkt vg i det :D blev så glad att jag hoppade runt i rummet och jublade.

Eftersom jag inte skrivit på länge så ska jag bjuda på en bild från gårdagens fotografering. Det blev bara bilder på mig tyvärr eftersom min bror inte ställde upp och ingen annan fanns till hand. Färgerna är inte riktigt färdigfixade men lägger upp den nu ändå :)





Förövrigt så fick jag ett mess om att jag kunde hämta ut mitt The Sims 3 imorgon :D fattar ni hur glad jag blev eller :D



Postat av: Emma/Balsam<3

Är SÅ FRUKTANSVÄRT AVUNDSJUK PÅ DIG!!!



Är det till PC eller Mac, spelet? :)<3

2009-06-03 @ 22:37:46
URL: http://emmahellkvist.blogg.se/
Postat av: Malin

fina bilder :) men lite mousse i håret innan och mer spray direkt när du lockat locken så håller det sig bättre!

2009-06-04 @ 23:16:18
URL: http://malinochlisa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0