morgon..

Fy för att gå upp på morgonen. Är som sagt ledig idag och ville verkligen inte gå upp då min syster kom in och väckte mig. Klockan var ju 11 så jag gick med på att gå upp ändå. Måste nog ändå rappa på lite om jag ska hinna med allt som händer idag ^^

Först ska jag hjälpa mamma att städa eftersom hon ska ha tjejkväll senare och inte hinner fixa själv. Sen så åker jag med Chris till skolan och hämta ut en Kamera som vi ska använda på måndag. Sen så ska vi vidare till stan och leta sommarjobb. Det är antagligen ganska svårt nu och speciellt för de som inte fyllt 18 än. Så då är det ju mer synd om mig. För jag behöver verkligen jobb för att klara av sommarn. Vill ju kunna köpa något och sen har jag ju kvar i skuld till mormor för att jag köpte min kamera innan ja hade helt råd med den själv. Men men det var mitt egna val och det får jag stå för själv.

Nu ska jag äta frukost så hoppas att jag har fått några roliga kommentarer när ja kommer tillbaka ^^

Postat av: Petra

Tror det är svårt för de flesta att få sommarjobb nu, med tanke på lågkonjunkturen :(



Ja, man får ta något skitjobb eller så, får jag orkar verkligen inte plugga mera, haha. Det ordnar sig iaf! :)



Det är bara tio minuter med bil hem till pappa, så det är inte så långt att åka och hälsa på min gamla gubbe! Tur det! Åker alltid och hämtar honom om jag ska iväg på något, han älskar att åka bil och följa med överallt så det är ju bra det :')

2009-03-20 @ 12:05:38
URL: http://bikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0