Bättre sent än aldrig

Skulle skrivit redan i torsdags men jag har haft lite fullt upp men så idag ska jag tillägna detta inlägget till min kära vän Tobias som fyllde hela 18 år i torsdags :) Hoppas du hade en grym födelsedag :)



Åter till allt annat :D Igår var jag på bio och såg My bloody valentine. Den var sådär kan jag väll säga. Jag blev rädd ett par gånger men det var alldeles för grova scener för min smak då man verkligen såg allt som hände. Sen så tycker jag att vissa saker var extremt överdriva och att det var för förutsägbart i de flesta fallen. Inte värt pengarna men ja om ni gillar vidriga filmer så se den ^^

Idag så har jag varit vid havet efter jobbet med Carro, Emil och mamma. Det var iskallt i vattnet men riktigt mysigt att ligga i solen efter. Hoppas att jag fick antydan till färg i alla fall men det är inte så troligt. Några minuter innan vi skulle åka så pekar Carro på en jätte spindel som kryper upp för mitt ben och jag fick sådann panik att jag ställde mig och stampa i marken och skrika allt jag kunde. Fy jag hatar verkligen spindlar.

Men nu ska jag återgå till min läxa ^^

Postat av: Carroo

DET VAR INTE KALLT!

några gånger när jag simmade va de lite kallt, du doppade dig bara EN gång :O

2009-05-30 @ 21:14:28
URL: http://promises.blogg.se/
Postat av: Sara

Du vet väll att vi inte har något pigment i våran familj?! Nu är jag ju hemma efter en vecka i Bulgarien och knappt fått någon färg alls. Tråkigt!

2009-06-03 @ 02:15:32
URL: http://saraolofssonnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0