Lazy day

Ja idag hade jag en ledig dag från mitt säljande. Kände att jag inte orkade med det nu eftersom jag aldrig någonsin får sova. Så igår var jag med älsklingen hemma hos honom och hämtade ut biljetterna till My bloody valentine som vi ska se med några vänner på fredag. Ska bli riktigt kul! När jag vaknade så var det nästan att åka direkt hem för att sätta igång med pluggande. På bussen träffade man sarah och det var faktiskt tredje gången denna veckan och det är väldigt mycket eftersom vi kanske har träffats 8 gånger de senaste året. Så hade trevligt sällskap hem och sedan var det bara att sätta igång med min book report i engelskan. Har läst är det någon där av Marian Keys som verkligen är en Super bra bok som ni borde läsa.



Ah! längtar tills jag sitter där och dör lite halvt av skräck!



Låna den eller köp! tycker absolut den är värd pengarna!

Så nu antar jag att det är dags att hoppa i säng eftersom jag ska till tanläkaren tidigt imorgon bitti.
Sov gott och ha det så bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0