Lördag, Söndag, Måndag

Idag så ska jag berätta lite om vad jag har gjort sen i lördags eftersom jag inte har varit så aktiv här under helgen.

Lördag:
Jag vaknade alldeles för sent så fick rusa upp och dra på mig kläder och redan ut och sälja. Det gick fruktansvärt dåligt för att vara en Lördag faktiskt. Jag brukar nästan sälja slut i vanliga fall. Men efter att jag släpat mig igenom hela distriket så kom jag hem för att få sätta igång med att städa direkt. Inte det roligaste när man redan är väldigt trött. När jag cyklade bort till min mormor för att lämna hennes tidning så ringde min pojkvän och sa massa osammanhängande saker men eftersom jag pratade med min mormor så bad jag om att få ringa upp senare. Så jag stod där ett ganska bra tag och pratade på. Det roliga var att när jag kom hem så hade Christopher varit hemma hos mig hela tiden och skulle överaska mig med att komma tidigare så hade han fått sitta på mitt rum och vänta jätte länge. Kvällen fortsatte med att jag hjälpte mamma med lite saker medan Chris och min bror spelade. När vi gick till affären så hittade vi en liten bortsprungen hund som vi efter mycket möda och slit hittade ägaren till. Sen var det Meledifestivalen och braveheart som jag somnade i.

Söndag:
Jag hade som vanligt mitt krig med GT-tjejen och denna gången var hon ute efter att döda eller något i den stilen. Hon glodde ögonen ur sig och såg så ilsken ut att jag inte vågade gå nära henne. Denna gången hade hon med sig sin kompis också och som ni fattar säljer två stycken på en moppe snabbare än en trött sleten Emma med en gammal barnvagn. Så jag sålde slut på lite mer än hälften. Sen stod min underbara vän och retade mig för att jag skriver om mitt säljande i min blogg och tyckte att ja kunde ju börja blogga på aftonbladet. Bra idé Carro det ska jag nog satsa på :D Nej men ibland händer det inte så mycket och då skriver jag kanske om det som är lite mindre intressant xD När Chris vaknat så begav vi oss till honom och så var jag med honom tills klockan 7 då jag åkte till min syster som hade erbjudit mig att komma hem till henne och se på film och sova över. Hade riktigt trevligt och vi såg på step up 2 och massa spökprogram.

Måndag:
Ja idag så har det inte varit så mycket. Började dagen med Nationella i Engelska och nu var det den muntliga delen. Det gick bra för att vara mig. Sen så var det extremt slappt resten av dagen. Hade håltimma och sedan Svenska. Efter det så gick jag hem till Christopher och så spelade vi lite mot varandra och sedan åkte jag hem och här sitter jag nu. Ensam och uttråkad. Sen har jag extermt mycket grejer jag borde fixa idag men vet inte om jag pallar allt för då kommer jag få sitta uppe hela natten eller något i den stilen.

Postat av: Carroo & Louise

Sv;



Den va svängig :D:D

Men daaah Norges låt e grym

när man lyssnat på den några gånger! :D

2009-05-18 @ 19:42:52
URL: http://promises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0