Min dag

Jadå min dag har ju varit helt okej idag. Gick till skolan oh satt där och väntade på att lektionen skulle börja men då får vi höra att eftersom det har varit nationella i matte så skulle vi inte ha den lektionen. Sen så var det ca 6 personer från våran klass där så var ingen idé att ha de andra lektionerna heller. Så vi fick hemma uppgifter så drog jag och Chris in till stan istället. Jag skulle byta ut ringen jag köpte till Caroline till en större storlek men väl där upptäcker jag att jag hade glömt kvittot så det fick jag skita i. Så vi gick runt lite och sen träffade vi en tjej som hette Sofie (hoppas det inte var Sofia bara för det, jag glömmer alltid av namn) som är en intrenet kompis till Chris. Hon var ganske trevlig men vi pratade kanske inte så mycket eftersom hon var där för att träffa honom. Sen kan man ju inte hjälpa om man blir väldigt svartsjuk på andra tjejer :O

Efter det har jag Varit med Caroline en stund och fick massage. Som hon dessutom har blivit riktigt bra på :) Efter det blev det att laga mat och avnjuta Desperate Housewifes med min bror. Såg slutet av kvalningen till meledifestivalen med. Riktigt kul att Malena kom vidare :D


 

Postat av: raisa

HAHAHAHA lol PÅ HENNES MIN

2009-05-18 @ 21:57:07
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: natta

haha läskigt såg precis det där klippet på henne på youtube hahaah vilka miner

2009-05-19 @ 09:28:28
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0