svårt att sova som vanligt

Börjar bli trött på att vara en nattmänniska eftersom jag aldrig somnar vilket leder till att jag blir extremt trött dagen efter. Har börjat sova mer och mer under dagtid istället och det är ju inte direkt bra tecken. Måste börja sätta upp lite regler för mig själv t.ex. en tid då jag måste stänga av datorn och verkligen försöka sova. Då kanske jag i alla fall har en chans att somna. Denna kvällen var det inte lätt att somna när den ena bra filmen efter den andra visades på Tvn. Man ville aldrig gå därifrån och eftersom jag aldrig blev trött heller så gick jag inte pågrund av det heller.

Nån som har tips på hur man kan "varva ner" på kvällen så att man blir lite trött? Har försökt med att läsa och bara ligga stilla i sängen men inget av det verkar funka.

Jaja nu ska jag försöka sova i vilket fall eftersom jag har ett jobb att sköta till morgonen. Vill få sålt lite mer än vad jag fick imorse i alla fall.

Sov så gott och lämna gärna en kommentar.

Postat av: Erika-mode-pyssel-foto.

Vad jobbar du med?

2009-05-10 @ 09:45:41
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: Sandra

datorn har en väldig dragningskraft, helt otroligt vad man fastnar här jämt.

2009-05-10 @ 11:04:37
URL: http://saaandralin.blogspot.com
Postat av: Erika-mode-pyssel-foto.

Jag förstår. jo.. de e inte lätt att få jobb nu.

2009-05-10 @ 13:45:34
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0