Det blir aldrig som man tänkt sig

Som ni förstår i rubriken så blev inte gårdagen direkt som vi planerat. När vi kom till trädgårn så var det så lång kö att de gick ut i vägen. Så efter vi stått i kö en timme gav vi upp eftersom vi ändå inte skulle komma in innan tolv. Så vi gick och värmde oss på Mc donalds ett tag till vi bestämde oss för att gå till chez eftersom ingen av oss hade så mycket pengar. Där satt vi ett tag och det var kul men vi saknade ju som sagt dansgolv. Nästa gång så väljer vi kanske hellre ett annat ställe. Men är man med rätt personer så blir allt roligt :D

När vi åkte hem köpte vi mat som jag i vanliga fall inte ens skulle orkat en tredjedel av. Men det fanns inget stopp i mig helt enkelt :O Sen så åkte vi hem och somnade.

Men nu ska jag, Emil, Malin och Mattias på bio så jag får skriva senare om jag orkar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0