Anlagt eller inte?

Jag tror verkligen inte det med skolan var någon slump. Det var en firmabil som hade stått parkerad intill skolan men enligt en källa så ska bilen stått parkerad på sin ordernariga parkering på fredagskvällen. Men ingen vet ju så känns som att man bara vill hitta en skyldig just nu. Men det jag brydde mig mest om var ju hur det gick för de som gick där. Vet att min bror kommer få gå på en annan skola på vanliga tider men min kompis därimot kommer få gå på skola under eftermiddag/kvälls tid eftersom det inte finns plats för de 350 elever som står utan skola just nu.

Var och kollade lite snabbt på skolan med Christopher igår, det var som ett gammalt dött skal av vad det en gång hade varit. Det var verkligen hemskt att se det på det viset när man var van att gå förbi och peka upp och berätta om sin tid där när man gick med någon kompis. Det skulle ta ca 1,5 år att bygga en ny skola men det är ju ändå inte samma sak.

Men nu ska jag sluta klaga på det som har hänt eftersom det inte går att ändra på.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0