Hejdå Torslanda skolan!

Inatt så väcktes jag av att min mamma kom in rusandes på mitt rum och berättade att min gamla skola brann. Jag trodde först att det bara var nån liten skit brand där någon elev tuttat på för att ge igen på skolan. Men det var en jätte brand och när jag kom dit så hade nästan hela skolan blivit total förstörd. Det var mycket känslor runt det eftersom alla minnen man har haft där plus att jag har en kompis plus min lillebror som går där som kommer få bli omplacerade eller något sådant. Det verkar dock som att branden började i en bil som var parkerad intill skolan men de tror fortfarande att det kan vara en anlagd brand.

Postat av: Alexandraaa,

Shit :O nej va tråkigt, det är ju liksom där man växt upp. Hoppas de löser sig för din bror nu då med skola o:

2009-11-14 @ 15:52:21
Postat av: Carro

Gud, det känns helt sjuk att gå där nu.

Man tänker att den ska va där, även om man vet.

Och så blir det liksom som en chock om och om igen :o

2009-11-15 @ 20:27:26
URL: http://promises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0