Ren humor mitt i natten

Filmen jag såg var riktigt bra och jag älskade den verkligen. Vi såg A christmas carol med Jim Carrey i huvudrollen. Jag älskar nästan alla filmer med honom så jag hade riktigt höga förväntningar på filmen och de levde verkligen upp till alla. Jag hade dock trott att det mer var en barnfilm men det vara många gånger jag faktiskt blev så skrämd att jag hoppade högt i stolen. Men den innehöll allt en film behöver för att vara bra, enligt mig i vilket fall.

Nu sitter jag och underhåller mig med att kolla på gamla reklamer som är äkta humor enligt mig!



Kan man göra något mer än att älska den?



Hahah jag sitter verkligen och skrattar så jag gråter när jag ser denna ^^ Helt underbar!

Men nu ska jag ut med hundarna och sen ska jag sova. Så sov så gott!

Postat av: hasselnöten

haha comviq reklamen asså :D

2009-11-29 @ 16:15:36
Postat av: Rocky Iron Sparrow

Haha underbara reklamer fan! :D minnen!!

2009-11-29 @ 19:10:03
URL: http://fuckthesystem.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0