Fyra dagars helg!

Imorgon är jag ledig och det betyder att jag får en helg på fyra dagar eftersom jag är ledig varje måndag med. Ska verkligen använda helgen för att komma in på goda vanor igen. Som att sova så att jag slipper vara helt slutkörd dygnet runt. Jag vill ju inte att det ska gå dåligt sista året i skolan så nu får jag faktiskt kämpa på lite ^^

Är det någon annan i min årsgrupp som vet vad de ska göra efter skolan? Jag har börjat kolla upp saker men jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Träffade en gammal kompis på bussen idag och hon hade en hel plan på hur hon skulle göra och jag blev nästan lite avundsjuk. Det kan vara lite jobbigt att inte veta vad man vill göra eller hur livet blir. Utan utbildning så blir det ju inte de jobb jag vill ha men utan arbete så tjänar jag inget heller.

Postat av: Tess!

Jag vet inte heller vad jag ska göra efter skolan :(

Har funderingar på att söka till polishögskolan, men vetefan om jag orkar plugga mer efter jag gått ut skolan med tanke på att jag redan nu är skoltrött som fan xD

2009-10-15 @ 23:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0