I know that you like my stile!

Idag hade jag och Carro lite kul och gjorde lite "makeovers" och tog kort.



Såhär såg jag ut. Är jag inte fin? :)

Tyckte det var kul eftersom jag är så van vid att ha håret likadant hela tiden och när jag väl har smink så blir det att jag sminkar likadant varje gång. Jag skulle gärna skaffa en ny stil där jag engagerade mig lite mer i mitt utseende men jag tror jag är för lat för det.

Men vet inte riktigt vilken stil jag skulle ha isåfall. Man kanske inte måste ha en utan kan blanda flera. Bara den är lite mer livlig än det jag har nu så blir jag glad.

Så vad tycker ni? Vad skulle jag passa i för stil?


Postat av: Anonym

fin blogg du har :)

2009-10-13 @ 23:47:31
URL: http://sexlovers.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tror du skulle passa i nån mer lite rockig stil.

2009-10-13 @ 23:48:18
Postat av: Malin

vackert.

2009-10-26 @ 21:11:21
URL: http://malinochlisa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0