Ingen skate för mig

Som några vet så blev skatetävlingen inställd igår pågrund av regn. Så den skjuts fram tills i vår istället vilket både är negativt och positivt. Det som är negativt är att vi måste göra allt från början igen och folk kanske ångrar sig och hoppar av. Det positiva är dock att vi kan göra det mycket bättre eftersom vi vet alla fel vi gjorde denne gången och nu vet vi hur vi kan ändra på det sakerna för att få det bättre. Så jag får se det bra i det dåliga och kämpa på i vår igen.

När jag kom hem igår så gick jag och åt mat hos mormor som är så snäll och ställer upp för mamma och ger hela familjen mat för att mamma skulle jobba sent. Jag har verkligen världens bästa mormor!
Resten av kvällen gick ut på att se till att få min bror att tempen och sen ringa till mamma o berätta att han var sjuk. Medans jag gjorde detta så gick jag i byxor med helt nerdragen gylf och såg med andra ord riktigt bedrövlig ut. Då kliver min syster in genom dörren med henned nya pojkvän. Vill inte ens veta vad han har för tankar om våran familj redan.
Sorry Sara nu springer han nog för sitt liv, men du får skylla dig själv för att du inte varnade mig :O

Så idag så sitter jag i skolan och ska snart redovisa mina bilder på temat ätbart. För att ni ska se hur extremt begåvad jag är så bjuder jag på en av mina bilder.



Tro det eller ej så satt jag skit länge för att få det att se bra ut. Det är inte direkt enkelt att få ett äpple att stå och skrika!

Postat av: Emma/Balsam

FYFAN vilken bra bild! :O Det är en sån bild man tar från internet och använder i bloggen och ba "som den där bananen mår jag nu och min pappa är äpplet"... Typ. Eller nåt... HAHAHA, jag tappade bort mig lite... Men bilden är bra iaf :D

2009-10-21 @ 23:04:15
URL: http://hushmylove.blogg.se/
Postat av: Sara

HAHA! Skön kommentar ovanför!!!!



Sen märkte inte ens jag att du knappt hade några byxor på dig, och då tror jag inte att han kollade på det heller faktiskt. Och vill man vara tillsammans med någon i våran familj så får man tåla våran CP skadade familj!

2009-10-22 @ 16:19:05
URL: http://saraolofssonnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0