Utan internet så blir de ingen blogg

Jag hatar att inte ha något internet men det händer ju sisådär varannan helg eftersom jag är så smart att jag kopplar upp mig på grannarnas nät. Men det är ju bara för att jag inte kommer in på vårt egna :O Så jag ska vara tacksam för att jag får använda det överhuvudtaget istället för att klaga ^^

Igår så la jag ner hela min dag till att spela sims 3. Var jätte nöjd med min familj men dum som jag är så flyttar jag ut två från huset och då sparades det över min familj. Så nu får jag spela med de två bara istället vilket inte direkt var det jag ville. Men men det är ju bara ett spel..

Idag så åkte jag hemifrån runt 11 för att åka till Christopher. Vi ska ta något att äta nu och sen åker vi nog in till stan och kollar runt där eller något i den stilen.

Alla får ha en jätte bra dag så får vi se när jag får tag i internet nästa gång!

Postat av: Clara

Åh sims 3 ! :DD



Nu har jag skickat en inbjudan till honom :)

2009-10-26 @ 12:55:24
URL: http://pussit.se
Postat av: alexbalex

Haha, jag är inte den enda som är helt inne i Sims spelen dåe :)

Btw, nya headern blev snygg, lite förändring :)

2009-10-26 @ 17:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0