Förlåt att jag försvann

Nu har jag verkligen inte skrivit något på ett bra tag. Anledningen till detta var att jag först inte hade någon tid över men sedan så blev vår hund sjuk. Han blödde oavbrutet ur näsan och det blev bara värre och värre så vi fick åka in med honom till vetrinären. De visade sig att det var väldigt allvarligt och nu vet vi inte riktigt hur det kommer gå med honom. Han är i vilket fall hemma igen och vi hoppas på det bästa. Man vill ju inte förlora en så underbar hund som honom.

Idag så har jag bara städat hela dagen och sen såg jag på film med familjen och nu är jag verkligen helt slutkörd. Hoppas verkligen att det inte  blir lika mycket att göra i morgon bara.

Nej nu ska jag gå och lägga mig så att jag ens kommer upp i morgon. Chris ska ju antagligen ha filmkväll och bjuda in lite vänner så det vill jag ju inte missa heller.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0