Jag vill bara vara stolt

I hela mitt liv så har jag alltid haft människor runt omkring mig som har tryckt ner mig och försökt få mig att tro att jag inte är bra. Men nu känner jag att det får vara nog! Folk blir chockade när jag gör bra ifrån mig och jag får höra saker som: det där kunde jag faktiskt inte tro om dig eller du är den jag minst kunde tänka få högst betyg. Vet flera gånger under låg- och högstadiet då jag hade fått bäst betyg på något och folk i hela klassen bara satt och gapade och kollade på varandra som att det var omöjligt att jag kunde vara smart. Jag är faktiskt bra, jag är riktigt bra! Även om jag inte kan allt så kämpar jag för det jag vill och det är värt mer än ett jätte högt IQ. Jag vill bara vara stolt över mig själv så varför kan inte andra vara det med?

Postat av: Emma/Balsam<3

Du ska vara stolt över idag. Jag blev stolt över dig, när du inte gav upp efter att ha ramlat på rumpan! Du ska vara stolt varje dag, för du har rätt att vara det. Inte bara för att du åker inlines, utan för att du tänker som du gör. Du har vinnaranda, fast du inte visar det. Du har blivit trampad på, trots det vill du fortsätta. Det är verkligen nåt att vara stolt över.

Jag älskar dig!

2009-09-30 @ 22:54:31
URL: http://hushmylove.blogg.se/
Postat av: Sara

Den som säger att du värdelös eller osmart eller dålig är själv så jävla inihelvete misslyckad. Och personen i fråga vet mycket väl om det, men det är klart att det känns bättre att trycka ner någon annan istället för att inse sina egna bister. Du är unik, speciell, värdefull och vacker! Ett fint hjärta är det enda som betyder något.

Love for ever, your big sister <3

2009-10-03 @ 09:45:58
URL: http://saraolofssonnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0