Kalas!

Idagså blev det kalas för mig och Emil och det var som alltid kul :D Älskar när hela familjen plus lite av släkten samlas. Det är då man verkligen att man saknar hur det var förr. Kommer ihåg när jag var liten och mormor kom med jättepåsar med presenter till både mig och Emil och man fick just den där dockan man önskat sig eller något i den stilen. Nu fick jag pengar eftersom jag är så stor att det är svårt att välja ut presenter till mig. Det är inte sämre det dock :D Av Chris, hans mamma och Jan så fick jag pengar jag kunde lägga på mina inlines. Min äldsta syster gav mig en "värdecheck" för en middag plus bio, myspys! Träffar henne allt för sällan så kan vara riktigt kul. Fick också en kameraväska av min mormor men den visade sig vara för liten så ska gå och byta ut den mot en större version eftersom det är ganska pinsamt att gå runt med kameran i mammas gamla handväska.

Ska tacka alla som kom och förgyllde min dag :D

Postat av: Sara

Du har inte fått min present än. Dock har jag varit sjukt sugen på att säga vad det är. Funderar på att göra det snart. Mohaha! Nää, vill inte förstöra överaskningen :P

By the way. Snart måste du ändra din header. Du är ju bara 17 några dagar till. Sen är du vuxen min flicka!!! SJUKT! tiden går för fort!



JAG ÄLSKAR DIG SYSTER YSTER <3

2009-09-14 @ 19:20:41
URL: http://saraolofssonnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0