Visste ni att jag har fyllt år?

Jo visst det är sant! Emma är nu ingen liten skit längre utan hon är 18 år! Fast jag fyllde dock i Torsdags så är lite sent ute men det är förståeligt eftersom min data är inne på lagning. Men skulle gått ut igår men det gick inte som planerat eftersom min legetimation aldrig hann komma och mitt pass gick ut förra året. Så ingen direkt utekväll för mig men hade kul innan dess i vilket fall!

Idag så ska jag och Mutti antagligen gå på bokmässan men kommer ju ändå inte kunna köpa något med tanke på att jag inte vill ta slut på hela min lön direkt. Köpte nämligen kläder igår (en svart hög kjol och en svart/vit randig t-shirt) för ovanlighetens skull.

Nej nu ska jag gå och slå Christopher så han slutar spela för en stund :D

Postat av: Emma

Grattis, Darling<3

2009-09-26 @ 18:16:51
URL: http://hushmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0