Äntligen!

För första gången på riktigt länge känner jag att jag kan börja slappna av. Även om jag nu failade i psykologi pga att jag haft fel bok hela tiden utan att veta om det. Jag har sådan tur att det inte är sant! Men spela roll! Jag kan andas igen och det känns underbart. Det har varit som att mina lugnor varit mindre, jag har fått kippa efter luft de senaste. Nu känns det som att nån knutit upp ett rep som varit hårt virat runt min kropp och jag äntligen kan fylla mina lugnor med frisk underbar luft.

Tyvärr så är det inte helt slut ännu. Har mer att fixa och kommer antagligen vara lika stressad som innan inom några dagar igen nu i slutskedet av sista året i skolan. Men för tillfället ska jag bara njuta av att få vara lugnt ett tag.

Nu ska jag se på några serier och sen sova!

Postat av: Kom i form

Fyll mp3:n med dina favoritlåtar (helst ska de vara fart i dem) eller spring med en vän som du kan prata med under tiden.



Sen är det alltid roligt att se reslutat av sitt springande om man gör det regelbundet. Jag brukar tänka att jag SKA komma i de där snygga jeansen.



Vissa tycker att det är roligare att springa i skogen där det är lugnt och ingen ser, andra föredrar att springa där människor vistas. Det är en smaksak :)

2010-04-13 @ 22:04:01
URL: http://komiiform.blogg.se/
Postat av: LEGENDEN

gjort något skoj idag sötis? :D

KRAM!

2010-04-13 @ 22:10:19
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0