Livet är inte rättvist

Min dag började jätte dåligt och verkade bara bli sämre och sämre. Jag var på riktigt pissigt humör och gjorde allt för att inte ta ut det över alla andra. När jag kom hem så träffade jag Carro och sakta men säkert blev mitt humör bättre och bättre. Hade riktigt roligt till jag märkte att Baloo börjat blöda igen. Först var det bara några droppar som ganska snabbt torkade och sedan drog det igång ordentligt. Var runt 9 nån gång och det blöder förtfarande utan stopp. När mamma kom hem så blev det många samtal fram och tillbaka och fick veta att kan vi inte öka hans medicinering så är det nästan helt klart att han får avlivas. Ibland undrar jag vad livet vill mig.. det verkar aldrig sluta förstöra för dem jag älskar..

Idag tycker jag inte om världen.. får se om den har blivit lite bättre imorgon!

Postat av: simone

jag håller med dig, ibland är det totalt orättvist :(

2010-04-28 @ 11:22:42
URL: http://fattybom.se
Postat av: Jessica

Jag håller med... ibland är livet bara äckligt orättvist.. :/

2010-04-28 @ 16:48:38
URL: http://jesshicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0