Måndag

Mår fortfarande inte helt okej. Huvudet värker och jag känner mig lite halvt frånvarande. Men dock så är det verkligen bättre än hur jag känt mig de senaste dagarna.

Idag så har jag varit i skolan och sedan var jag och lämnade in mina passkort till ibs. Christopher tyckte att ett vitt kuvert var för tråkigt så han köpte ett guldigt som vi kunde lägga bilderna i. Kändes som man lämnde ett födelsedagskort eller något i stilen. Vi passade på att köpa en baugette på paprika när vi ändå var i stan. Hade nästan glömt hur gott det är där! Var ett bra tag sen senast.

Märkte att jag missat båda mina bussar med några få minuter så fick ta en 25an. Den tar både längre tid och kör inte hela vägen hem. Men hellre det än att bara sitta och vänta på nästa. Kan hann läsa ganska mycket på det jag skulle ha prov på så det kanske var lika bra. När man är hemma så blir man distraherad av datorn och sådant så mycket bättre att plugga där det inte fanns något att göra.

Men nu ska jag sluta skriva och sätta mig med läxan som sagt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0