Paranormal activity

Efter som jag är såg jag paranormal activity igår. Den var hemsk! Jag som är en människa som verkligen tror på det mesta övernaturiga höll ju på att dö av vissa scener. Det var inte en sådan skrömfilm där man sitter och skriver av plötsliga saker hela tiden. Det var istället en konstant obehangskänsla. Vissa tillfällen så ville jag bara stänga av och säga. Fast såg klart hela och även om jag kanske inte tyckte vissa delar var så bra så får filmen tummen upp från mig. Vissa saker blev jag bara arg på men det är ju min personliga åsikt.

Ni som gillar spöken och sånt borde verkligen se denna! Även om de flesta redan har sett den.



Tror ni på övernaturliga fenomen? T.ex. spöken, demoner osv.

Postat av: Alexandra

jag blir rädd för spöken och så O.O



2010-04-26 @ 22:26:20
URL: http://abrazame.blogg
Postat av: Nilsstella

Incredible site!

2011-07-06 @ 10:35:55
URL: http://nilsstella.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0