På väg mot ett självständigt liv

Nu är det en vecka sedan jag kom hit. Det är helt underbart! Så otroligt vackert och varmt och skönt. Jag känner hur hela mitt liv och mitt sätt att se saker sakta men säkert håller på att förändras. Både för att jag måste klara mig själv. Det är första gången jag själv ansvarar att jag har mat och det är jag som måste kontrollera hur jag spenderar mina pengar. Allt detta är helt nytt för mig. Jag har dock alltid haft enkelt att spara pengar så jag är inte orolig för den delen men det känns ändå så annorlunda. Samtidigt som det är nytt för mig så älskar jag det. Så som jag beskriver det nu så låter det som att jag har varit en bortskämd liten skit unge innan men så är det verkligen inte. Visst har jag fått hjälp med mycket men har ändå fått sköta mycket själv.

Det känns underbart att ta sitt första riktiga steg in i livet, att bli självständig.

Nu borde jag sova.. klockan är ca halv 3. Det hemska är att jag är hur pigg som helst. Var ingen idé att jag la mig tidigare heller eftersom killarna från det stora huset satt precis utanför vårt sovrumsfönster och drack och pratade skit högt! Då är ju chansen att jag somnar ännu mindre. Men de gick nyss så får väll göra ett försök till att sova.

God natt alla söta människor! Saknar er jätte mycket! Antar att det bara är de närmaste som ens läser bloggen så behöver inte säga vilka ni är :D

Ska försöka skriva något mer uttförligt någon dag och visa lite bilder med! Har dock inte tagit så många ännu för att jag inte orkar bära runt på min kamera.

Natti natti!

Postat av: Tess

Tycker du ska ta bilder på hur de ser ut där du bor :D

2010-08-19 @ 16:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0