I'm a rich motherfucker :D

Ja rubriken talar för sig själv. Idag har jag fått in pengarna som jag fick för min skada i bilolyckan. Det blev 1000$ vilket är ungefär 7000 kr. För mig är det en förmögenhet så är hur lycklig som helst. Ska försöka att inte slösa bort allt direkt bara. Är aningen köpgalen. Har man pengar så vill man helt enkelt spendera det. Fast frågan är om jag ska spara det tills nästa termin eller betala för nån av de sakerna jag vill ha. Som ett nytt objektiv och en tatuering.
Vi får väll se med det.

Fick öppna ett amerikanskt konto för att kunna fixa checken med. Så nu ska jag få ett jätte gulligt kort med hello kitty hemskickat inom två veckor. Har ett jätte fult kort som jag använder tillfälligt med!

Så ikväll ska det ätas ute och så ska vi gå på bio. Både för att fira mina pengar och för att alla åker hem inom några dagar. Känns lite tråkigt. Förhoppningsvis så träffar jag de flesta igen eftersom nästan alla kommer tillbaka till nästa termin.

Nu ska jag låta Chris ha datorn igen så ska jag gå och kolla lite på tv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0