ipod

Skriver inlägg från Chris ipod nu. Han har nämligen snott min dator för att spela. Inte helt okej måste jag säga. Wow är bara slöseri med tid. Men det har han inte insett ännu. Idag så har jag lite halv panik för imorgon så har jag min stora final plus en inlämning av ett arbete jag inte ens har hunnit börja på än. Ska mixa en låt som min bror har gjort men så smart som han är så skickade han allt utan själva sången. Hinner han inte skicka så kmr jag få sjunga själv och det är jag inte helt sugen på. Hoppas verkligen jag hinner med allt så jag i vilket fall kan få G på kursen. Sen så har jag ju en till final på torsdag men tror jag kommer bli hyffsat lätt eftersom jag tycker om det ämnet. Så just det oroar jag mig inte så mycket över. När jag var klar med det förra provet i den klassen så kändes det jätte bra och kändes som jag faktiskt visste svaren på frågorna och att de inte bara var intryckta i sista sekunden. Så hoppas att det kommer kännas likadant denna gången. Nu vet jag inte om jag har något direkt mer att säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0