Schools out for the winter!

Idag så slutade jag skolan. Yay! Nu är det lov i mer än en månad! Känns så fruktansvärt skönt. Direkt när jag var klar med mitt prov och bara kollat på filmerna vi gjort så bar det av till stan.
Inköpte sista julklapparna till familjen och följde med Chris när han klippte sig. Hann även med ett besök på ben and jerrys glass café. Köpte en milkshake som hette något i stil med addicted to chocolate. Det var den godaste milkshaken jag har druckit i hela mitt liv!

När vi kom hem så passade jag på att färga och klippa mig. Blev raklugg denna gången och är inte helt 100 på att jag gillar det. Men kanske tar lite tid att vänja mig vid det bara.

Det är ingen bra bild men ni får en annan när jag orkar ta bättre kort.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0