Tjejfilmer!

Idag har jag gått hur mycket som helst känns det som! Gått runt i stan och kollat souvenirer med Jeremie som ville ha med sig något hem till sin familj. Fick köpt en liten sak med! Hur söt som helst! Kan visa den lite senare.

Sen jag kom hem har jag sett tre tjejfilmer i rad.

Började med The house bunny



Sen Mean girls



och sist men inte minst Legally blonde



Känner mig lite som en girly girl xD

Inte för att byta ämne men vill verkligen visa en reklamfilm som jag såg på tv idag. Kunde inte sluta tänka på den och var tvungen att kolla upp den. Det visade sig att det faktiskt var Kevin Bacon som spelar Kevin Bacons största fan. Tycker det är en väldigt bra och väl genomförd reklam!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0