Ännu en tråkig fredag

Känner som vanligt att jag inte har ett skit att göra idag. Fredagar är veckans höjdpunkt för många andra men för mig är den oftast hemsk eftersom jag bara sitter hemma och glor rakt in i dataskärmen hela dagen. Jag träffar mina vänner för sällan! Skulle varit mycket skönare att hitta på något och slippa känna sig helt ensam varje helg. Nu är jag inte alltid hemma på fredagar då men känns tråkigt bara för jag vet att imorgon händer det massa men det är så långt dit. Vill ha lördag nu! Fast har ju lov nu så kan vara glad för det i vilket fall! Gud va skönt det ska bli att slippa stressen i en hel vecka!

Nu när jag ändå tänker på det så vill jag ha låt tips. Har frågat om det innan men har inte fått så många svar så nu frågar jag ännu en gång så jag kanske slipper lyssna på exakt samma musik i evigheter ^^

Nu ska jag ta igen alla avsnitt jag har missat på mina serier :) Skriver kanske mer sen.

Postat av: Hasselnöt

Boys like Girls! dom kan du lyssna på ;D dom e bra!

Ska vi hitta på ngt?! bara att fråga jue, jag har ju inget liv xD

2010-02-12 @ 16:27:10
Postat av: Wen

I recomend this site

2011-01-18 @ 19:32:17
URL: http://wen.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0